Ми працюємо :)

Як купити?

Інструкція з оформлення замовлення:

  1. Увійдіть у вкладку "ТОВАРИ" ---------> "Світлодіодні лампи".
  2.  Відкрийте товар, що Вас цікавить.  Натисніть кнопку "КУПИТИ".  Якщо Ви хочете купити кілька видів лампочок, поверніться в попередню вкладку "ТОВАРИ", відкрийте наступний товар, що цікавить, і знову натисніть "КУПИТИ".  Повторіть це для кожного товару, який Ви бажаєте купити.  Також, Ви можете просто натискати значок "кошик", не заходячи в картку товару.
  3.  Зліва з'явиться кнопка "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ" - натисніть її.
  4.  Потім у стовпці "КІЛЬКІСТЬ" впишіть необхідну кількість для кожного товару та натисніть кнопку "ПРОДОВЖИТИ".
  5.  Заповніть контактну інформацію та завершіть процес натисканням на кнопку "ВІДПРАВИТИ ЗАМОВЛЕННЯ".  Звертаємо Вашу увагу, в полі МІСТО необхідно ввести тільки початкові літери назви, а потім вибрати місто зі списку.  Інакше система не визначить місто та не дозволить Вам обрати номер відділення Нової Пошти.
  6. Всі!  Вітаємо!  Ваше замовлення оформлене!

как купить светодиодные лампы

Оплата та доставка:

Замовлення

Мінімальне замовлення в Інтернет-магазині складає 150-300 грн.  У дні акцій та розпродажу сума мінімального замовлення може бути змінена.

Послугу доставки оплачує покупець.

Для зручності покупців фірмовий інтернет магазин SUN-DAY LED приймає замовлення в режимі on-line цілодобово, без вихідних.  Замовлення обробляються менеджерами з 10:00 до 17:00.  Замовлення оформляються тільки через "КОШИК" сайту.  Телефоном замовлення не приймаються.

 Після оформлення замовлення на сайті, на поштову скриньку покупця надходить підтвердження замовлення з індивідуальним номером та реквізитами для оплати.  Додатково можливе SMS-повідомлення з реквізитами для оплати.

 Будь ласка, НЕ ДУБЛЮЙТЕ ЗАМОВЛЕННЯ!  Якщо Ви хочете внести зміни в замовлення або анулювати його, напишіть нам протягом 10 хвилин: shop@sunday.ua.  Перед створенням нового замовлення спочатку необхідно скасувати попереднє помилкове!

Доставка

 Замовлення надсилаються протягом трьох робочих днів.  Дні відправлення товару: вівторок та п'ятниця.  Номер декларації відправленого товару повідомляється покупцю за допомогою SMS-повідомлення в день відправлення.

 Доставка товарів здійснюється за допомогою поштової компанії "Нова Пошта".  Вартість доставки, актуальний перелік центрів видачі посилок та графік їх роботи, умови та графік кур'єрської доставки представлені на офіційному сайті перевізника.

 Посилки оцінюються в 200 грн. і в такому разі одержувач не сплачує страховку.

 Доставку завжди оплачує покупець!  Вартість упаковки 20 грн., оплачується разом із замовленням.  Упаковка включає коробку, ущільнювач (у разі потреби), скотч, товарний чек, наклейку декларації Нової Пошти, доставку посилки у відділення перевізника, смс-інформування з реквізитами та номером відправлення.

 Відповідно до закону України "Про електронну комерцію", замовлення на сайті інтернет-магазину прирівнюється до письмового договору купівлі/продажу та зобов'язує сторони до виконання умов такого договору.

 (Електронний договір, укладений шляхом обміну електронними повідомленнями, підписаний в порядку, визначеному статтею 12 цього Закону, вважається таким, що за правовими наслідками прирівнюється до договору, укладеного в письмовій формі)

 У разі не отримання посилки протягом 4 днів, включно суботу, після доставки до відділення «Нової пошти» товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.  При цьому покупець зобов'язаний оплатити пряму та зворотну доставку товару, а також вартість упаковки (обробки замовлення).  Якщо на прохання покупця було продовжено зберігання посилки на Новій Пошті, покупець зобов'язаний сплатити витрати, пов'язані зі зберіганням.  Роблячи замовлення на сайті, покупець погоджується з цими умовами та несе відповідальність за їх виконання.

Перевірка якості та комплектності

При отриманні товару обов'язково перевіряйте кількість ламп та цілісність кожної лампи!  Претензії до коректності комплектації замовлення та зовнішнього вигляду товару приймаються лише на території складу перевізника.  У разі невідповідності кількості або пошкодження корпусу лампи, складіть відповідний акт із підписом та печаткою Нової Пошти на їхньому спеціальному бланку.  Без акта претензії не ухвалюються!

Оплата

Ми працюємо з повною передоплатой на розрахунковий рахунок.  Реквізити на оплату відправляються ел. пошту покупця автоматично.  Оплачуючи на картку (розрахунковий рахунок), покупець має сплатити комісію нашого розрахункового рахунку/картки – 1,25%.  Рахунок виставлено вже з урахуванням цієї комісії.  Комісія банку відправника не врахована і має бути сплачена покупцем окремо.   Ми не працюємо післяплатою з 1 червня 2018 року у зв'язку з випадками, що почастішали, коли покупці не забирають свої замовлення, що тягне за собою оплату доставки в подвійному розмірі.  

Інформацію про наявність товару та регулярні відправки Новою Поштою ми регулярно публікуємо на нашій сторінці у Фейсбуці.

 

Повернення товару

Протягом 14 днів покупець має право на повернення товару згідно із Законом України "Про Захист прав споживачів".  Зворотна доставка товару здійснюється за рахунок покупця.  Товар повинен бути без зовнішніх та внутрішніх пошкоджень, без ознак експлуатації та у заводській упаковці.  У разі повернення товару або анулювання замовлення, вартість упаковки та комісія банку не повертаються.

Гарантія

У разі виходу виробу з ладу, покупець має повернути товар до нашого магазину, де фахівці проведуть експертизу.  Якщо виріб не матиме зовнішніх ознак порушення умов експлуатації, магазин надішле покупцеві нову або відремонтовану лампу.  Усі транспортні витрати за рахунок покупця.  Для отримання інструкцій щодо повернення, покупець повинен зв'язатися з магазином електронною поштою garantia@sunday.ua .  При цьому необхідно повідомити номер замовлення та коротко описати суть проблеми.

Ваш товар успішно доданий до кошика.
Перейти в корзину